Heel vriendelijk en Roxanne is erg vakbekwaam. Ze is snel en super goed! Eindelijk een goede nagelstylist bij mij in de buurt 🥰
Hale
-
meer dan 2 jaar geleden
Snelle service. Gezellige sfeer en superleuke dame.
Annilda
-
meer dan 2 jaar geleden
Bedankt!
Fleur
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik ben nu een aantal keer geweest bij Rox en ik weet dat ik niet meer weg ga.
Merve
-
meer dan 2 jaar geleden
Super aardige dame ! Professioneel en eerlijk.
Ik ben super blij met mijn biab behandeling 👍🏾👍🏾
Dankjewel🙏🏽
Lydia
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd perfect en blij met het resultaat
Lorena
-
bijna 3 jaar geleden
De liefste en de beste💗
Serina
-
bijna 3 jaar geleden
Roxana is een topper !!
Esma
-
bijna 3 jaar geleden
Heel erg tevreden zoals altijd! Roxana werkt netjes en snel! Heel blij met mijn nagels.
Belgizar
-
bijna 3 jaar geleden
Altijd tevreden! Zo netjes en snel
Deise
-
bijna 3 jaar geleden