5.0
gebaseerd op 413 reviews

Heel vriendelijk en Roxanne is erg vakbekwaam. Ze is snel en super goed! Eindelijk een goede nagelstylist bij mij in de buurt 🥰

Hale - meer dan 2 jaar geleden

Snelle service. Gezellige sfeer en superleuke dame.

Annilda - meer dan 2 jaar geleden

Bedankt!

Fleur - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben nu een aantal keer geweest bij Rox en ik weet dat ik niet meer weg ga.

Merve - meer dan 2 jaar geleden

Super aardige dame ! Professioneel en eerlijk.
Ik ben super blij met mijn biab behandeling 👍🏾👍🏾
Dankjewel🙏🏽

Lydia - meer dan 2 jaar geleden

Altijd perfect en blij met het resultaat

Lorena - bijna 3 jaar geleden

De liefste en de beste💗

Serina - bijna 3 jaar geleden

Roxana is een topper !!

Esma - bijna 3 jaar geleden

Heel erg tevreden zoals altijd! Roxana werkt netjes en snel! Heel blij met mijn nagels.

Belgizar - bijna 3 jaar geleden

Altijd tevreden! Zo netjes en snel

Deise - bijna 3 jaar geleden