5.0
gebaseerd op 413 reviews

Vriendelijk en heel snel met een super mooi resultaat

Caitlin - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk, gastvrij, snel en haar werk is super mooi en netjes!

Betty - bijna 2 jaar geleden

Geweldig zoals altijd!

Gozde - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd zeer tevreden

Aylin - ongeveer 2 jaar geleden

Uitstekende werk op mijn nagels. Ga zo door!☺️🙏

Albertina - ongeveer 2 jaar geleden

De beste van de hele wereld!

Melanie - ongeveer 2 jaar geleden

The best

Fatima - ongeveer 2 jaar geleden

Nagels weer op en top!!

Monique - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd weer gezellig en Roxanna werkt snel en netjes en het resultaat is schitterend

Anja - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb vandaag voor het eerst bij roxana mijn nagels gedaan en ik ben er super blij mee. Ze werk heel professioneel en vraagt ook naar je wensen. Dit is voor herhaling vatbaar😊

Sandy - ongeveer 2 jaar geleden