De allerbeste thankyou roxxx❤️❤️❤️
Randjana
-
meer dan 2 jaar geleden
Lekkere pedicure gehad en heb weer mooie gelakte teennagels!
Monique
-
meer dan 2 jaar geleden
Top styliste met geduld en weet wat bij je staat.
Mer
-
meer dan 2 jaar geleden
Vandaag mijn nagels laten doen! Wat een lief en professioneel Dame . Super bedankt 😚
Lydia
-
meer dan 2 jaar geleden
Super mooie Biab nagels !! Mijn eigen nagels zijn er sterker door geworden, Roxana is erg professioneel en vriendelijk! Aanrader!
Mila
-
meer dan 2 jaar geleden
Roxx The besttt
Xx Fati
Fatima
-
meer dan 2 jaar geleden
Roxana is de beste! Kom al weer meer dan 7 jaar bij haar! Altijd is de afspraak op tijd, “binnen” het uur weer buiten met hele mooie nagels!
En uiteraard een super lieve vrouw :)
Priscilla
-
meer dan 2 jaar geleden
Al jaren perfecte nagels!
Heidi
-
meer dan 2 jaar geleden
Rox is the best! Ze maakt van de meest enge nagels iets moois :p!
Lianne
-
meer dan 2 jaar geleden
De beste🙏
Tugce
-
meer dan 2 jaar geleden