5.0
gebaseerd op 413 reviews

Ik wordt altijd heel goed geholpen door roxanna. Zij weet precies wat ze doet, werkt hygiënisch en ik kan altijd bij haar terecht.

Tuuba - bijna 3 jaar geleden

Eerste keer mijn nagels gaan doen , en ik kan zeggen want een lieve vrouw. Naast dat doet ze haar werk nauwkeurig en netjes van mij krijg ze 100 punten 🙌🏼💕💕

Kacie - ongeveer 3 jaar geleden

heel netjes en snel

Albertina - ongeveer 3 jaar geleden

Ik was voor het eerst bij Roxana. Enorm blij met haar vakkundigheid, vriendelijkheid en snelheid. Ik ben heel blij met mijn nieuwe set Biab en kom absoluut graag voor de volgende behandeling weer terug.

Carolyn - ongeveer 3 jaar geleden

Op tijd, werkt netjes en prachtig resultaat. Je hebt er een nieuwe vaste klant bij!

Demet - ongeveer 3 jaar geleden

Werkt efficient en mooi! Zorgt ervoor dat je tevreden bent met je nagels (:

Ulla - ongeveer 3 jaar geleden

Roxana is klantvriendelijk, heel spontaan ,ze kan snel secure werken,hygiëne 100% schoon , netjes werken.
BBIAB gedaan voor handen en voeten ,ben super blij mee.
Bedankt Roxana ik ben super tevreden⚘️

Vanda - ongeveer 3 jaar geleden

Super blij mee zoals altijd

Emine - ongeveer 3 jaar geleden

Roxanna did a great job with manicure and pedicure. I’ll become a regular. Thanks!

Sónia - ongeveer 3 jaar geleden

Best!

Agne - ongeveer 3 jaar geleden