5.0
gebaseerd op 413 reviews

Blijft goed en gezellig!

Anja - meer dan een jaar geleden

Altijd blij met de resultaat

Demet - meer dan een jaar geleden

Fantastisch! 😍 Roxana gaf goed en geduldig advies. We hebben samen de perfecte kleur uitgekozen en binnen 1 uur had ik supermooie French BIAB nagels. Ze is ook erg lief. Aanrader!

Astrid - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd,amazing .
♥️

Vanda - meer dan een jaar geleden

Ik ben super tevreden met mijn nagels! Roxana werkt nauwkeurig en snel wat ik zeer prettig vond!

Leyla - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke nagelstyliste, werk snel en goed.

Henna - bijna 2 jaar geleden

Je bent de beste 🥰❤️😘

Nulifer - bijna 2 jaar geleden

Altijd vriendelijk, op tijd zorgvuldig en netjes!

Aylin - bijna 2 jaar geleden

She is the best ❤️

Esma - bijna 2 jaar geleden

Perfectie😍

Soraya - bijna 2 jaar geleden