Super zoals altijd
danielle
-
meer dan 3 jaar geleden
Perfect!
Laura
-
meer dan 3 jaar geleden
Voor de eerste keer bij Roxanne in de salon en ben erg tevreden met mijn nieuwe set acryl babyboom.
Echt een aanrader!
Esma
-
meer dan 3 jaar geleden
Voor het eerst geweest met mijn dochter..lieve nagelstylist die weet waar ze mee bezig is mijn nagels zien er tip en top uit..kom zeker terug
Berna
-
meer dan 3 jaar geleden
De beste tot nu toe en liefste dankje wel voor altijd de mooiste nagels
Lara
-
meer dan 3 jaar geleden
The best!
Krislaine
-
meer dan 3 jaar geleden
Je bent de beste zoals altijd
Floor
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel schoon en netjes!!
Diana
-
meer dan 3 jaar geleden
Tevreden zoals altijd
Najat
-
meer dan 3 jaar geleden
Very gooddd
Kubra
-
meer dan 3 jaar geleden