5.0
gebaseerd op 413 reviews

Heel blij met het resultaat. Mooie salon, veel keus/mogelijkheden, lieve eigenaresse, er wordt goed met je meegedacht en snel en secuur gewerkt.

Lianne - meer dan 3 jaar geleden

Altijd goed !

Sherely - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben altijd blij met Roxana, zij is snel en goed met wat ze doet maar ook voor de client zelf. super blij mee

Elsa - meer dan 3 jaar geleden

Roxana did a very good and precise job. Super happy!

Laura - meer dan 3 jaar geleden

The best!

Natasja - meer dan 3 jaar geleden

Altijd heel blij met mijn nagels :)

Ebony - meer dan 3 jaar geleden

Perfect!! Prachtige nagels gemaakt dankjewel!

Tuba - bijna 4 jaar geleden

Professionele vak vrouw! ik doe mijn nagels al 25 jaar,maar ik ben nog nergens tegen gekomen dat iemand zo perfect is als Roxana in haar vak.Vriendelijke en atent vrouw

Meli - bijna 4 jaar geleden

The best !

Krislaine - bijna 4 jaar geleden

Professionele, gezellig en leuk , Roxana is een super meid!! Mooie nagels, snel en prachtig gedaan.

Mihaela - bijna 4 jaar geleden