Ik doe mijn nagels nu een half jaar bij Roxanna en vind het erg fijn. Ze werkt snel, doet haar werk goed en is gezellig. Is ook erg vriendelijk en geduldig.
She’s the best! Ik ga altijd tevreden weg en denkt altijd mee ❤️
Top zoals altijd weer tevreden naar huis!
Al 4 jaar trouwe klant. Ze is zo goed! Raad haar zeker aan! Mijn lieve Rox ❤️
Ik kom al bijna 10 jaar bij Rox, en ben altijd tevreden als ik ben geweest! Ik wil nooit meer een andere nagelstyliste! X
Ben zeer goed geholpen, en een super leuke dame.
Tevreden!
Het was mijn eerste keer om naar een nagelstudio te gaan maar het was top! Ik kom echt nog wel een keer langs! Roxanne heeft het super goed gedaan!
Al jaren kom ik mijn nagels doen, en heb nog nooit een klacht gehad! De producten zijn ook altijd goed. Ik ben altijd blij wanneer ik mijn nagels ga doen, en heb gedaan!