5.0
gebaseerd op 413 reviews

Super!

Sakine - meer dan 5 jaar geleden

Beste nagels!!!

Marina - meer dan 5 jaar geleden

Ben Super tevreden met der werk, leuke meid ook!
Vaste klant erbij hoor🤩

Alison - meer dan 5 jaar geleden

Ik ben blij dat ik eindelijk Roxana heb gevonden , zij is de beste nagelstyliste. Ik blijf bij haar, weer een vaste klant😊bedankt!

Margit - meer dan 5 jaar geleden

Ziet er strak en netjes uit

Lesley - meer dan 5 jaar geleden

Super vriendelijk en professioneel!

Dalai - meer dan 5 jaar geleden
Mihaela - meer dan 5 jaar geleden

Rox is the best!

Naoual - meer dan 5 jaar geleden

Roxana helpt je altijd super goed en ik voel me er welkom! Professionaliteit in een warm jasje.. Wat iedereen nodig heeft! X

Eveline - meer dan 5 jaar geleden

Dit was mijn eerste bezoek. Mijn nagels zijn super goed gedaan door lieve Roxana! Ben er heel blij mee. Vaste klant erbij!!

Kez - meer dan 5 jaar geleden