Super!
Sakine
-
meer dan 5 jaar geleden
Beste nagels!!!
Marina
-
meer dan 5 jaar geleden
Ben Super tevreden met der werk, leuke meid ook!
Vaste klant erbij hoor🤩
Alison
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik ben blij dat ik eindelijk Roxana heb gevonden , zij is de beste nagelstyliste. Ik blijf bij haar, weer een vaste klant😊bedankt!
Margit
-
meer dan 5 jaar geleden
Ziet er strak en netjes uit
Lesley
-
meer dan 5 jaar geleden
Super vriendelijk en professioneel!
Dalai
-
meer dan 5 jaar geleden
Mihaela
-
meer dan 5 jaar geleden
Rox is the best!
Naoual
-
meer dan 5 jaar geleden
Roxana helpt je altijd super goed en ik voel me er welkom! Professionaliteit in een warm jasje.. Wat iedereen nodig heeft! X
Eveline
-
meer dan 5 jaar geleden
Dit was mijn eerste bezoek. Mijn nagels zijn super goed gedaan door lieve Roxana! Ben er heel blij mee. Vaste klant erbij!!
Kez
-
meer dan 5 jaar geleden