Altijd heel gezellig met je Roxie! En natuurlijk weer super mooie nagels lovee youuuu
Merve
-
meer dan 6 jaar geleden
Meest gezellige nagelstudio van Rotterdam.
Emma
-
meer dan 6 jaar geleden
Roxana is altijd de beste .
Andra
-
meer dan 6 jaar geleden