5.0
gebaseerd op 413 reviews

Altijd heel gezellig met je Roxie! En natuurlijk weer super mooie nagels lovee youuuu

Merve - meer dan 6 jaar geleden

Meest gezellige nagelstudio van Rotterdam.

Emma - meer dan 6 jaar geleden

Roxana is altijd de beste .

Andra - meer dan 6 jaar geleden