5.0
gebaseerd op 413 reviews

Super gezellig en snel werken. Mooi gedaan

Elsa - ongeveer 5 jaar geleden

Echt weer super mooie nagels door Roxana. Ik kom altijd met veel plezier en ga altijd weg met mooie nagels ;)

Stefanie - ongeveer 5 jaar geleden

Mijn nagelstyliste is beter dan die van jou. Ze werkt netjes en luistert naar je wensen.

Mer - ongeveer 5 jaar geleden

De beste 💓💓

Sevinc - ongeveer 5 jaar geleden

De beste!!!!!❤️

Randjana - ongeveer 5 jaar geleden

zoals altijd top!

Annemieke - ongeveer 5 jaar geleden

-

Kaoutar - ongeveer 5 jaar geleden

Super lieve vrouw die netjes en mooi werk verricht!

Oriana - ongeveer 5 jaar geleden

Roxanne is de aller aller beste! Kom altijd vanuit DH naar Rotterdam voor haar, zo tevreden ben ik!

Zehra - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals altijd weer super tevreden de deur uit gegaan bij jou rox! Je bent en blijft de beste love you

Seyda - ongeveer 5 jaar geleden