Super gezellig en snel werken. Mooi gedaan
Elsa
-
ongeveer 5 jaar geleden
Echt weer super mooie nagels door Roxana. Ik kom altijd met veel plezier en ga altijd weg met mooie nagels ;)
Stefanie
-
ongeveer 5 jaar geleden
Mijn nagelstyliste is beter dan die van jou. Ze werkt netjes en luistert naar je wensen.
Mer
-
ongeveer 5 jaar geleden
De beste 💓💓
Sevinc
-
ongeveer 5 jaar geleden
De beste!!!!!❤️
Randjana
-
ongeveer 5 jaar geleden
zoals altijd top!
Annemieke
-
ongeveer 5 jaar geleden
-
Kaoutar
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super lieve vrouw die netjes en mooi werk verricht!
Oriana
-
ongeveer 5 jaar geleden
Roxanne is de aller aller beste! Kom altijd vanuit DH naar Rotterdam voor haar, zo tevreden ben ik!
Zehra
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zoals altijd weer super tevreden de deur uit gegaan bij jou rox! Je bent en blijft de beste love you
Seyda
-
ongeveer 5 jaar geleden